TERMENI SI CONDITII GENERALE DE VANZARE

Articolul 1 – Obiect

Termenii si Conditiile Generale de Vanzare (in continuare „TCGV”) au ca obiect, pe de o parte, informarea oricarui eventual Cumparator despre conditiile si modalitatile in care vanzatorul (denumit in continuare „EVAMAR.RO” sau „Vanzatorul”) vinde si livreaza produsele comandate, iar pe de alta parte, stabilirea drepturilor si obligatiilor Partilor in cadrul procesului de vanzare a produselor de catre EVAMAR.RO consumatorului (denumit inainte si in continuare si „Cumparatorul”). Aceste conditii se aplica fara restrictii sau rezerve, tuturor vanzarilor de produse comercializate de EVAMAR.RO pe site-ul sau care poate fi accesat pe Internet, la adresa www.evamar.ro, precum si la adresa evamar.ro, versiune optimizata pentru telefonul mobil, in continuare denumit „site-ul” sau „site-ul EVAMAR.RO”. Prin urmare, faptul ca un Cumparator comanda un produs comercializat pe Site-ul EVAMAR.RO presupune acceptarea deplina si integrala a Termenilor si Conditiilor de Vanzare, despre care Cumparatorul declara ca a luat cunostinta anterior plasarii Comenzii.

EVAMAR.RO isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii si Conditiile Generale de Vanzare. Cu toate acestea, Conditiile Generale de Vanzare aplicabile unei Comenzi sunt cele acceptate de Cumparator in momentul plasarii Comenzii sale. Termenii si Conditiile Generale de Vanzare (in continuare „TCGV”) se completeaza cu prevederile cuprinse in Conditiile Generale de Utilizare a Site-ului „Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal” si „Politica de Utilizare a Cookie-urilor”.

 

Articolul 2 – Identificarea Societatii

Denumire: EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL

  • Adresa sediului social: str. Cartierului nr 12, biroul nr 2, OPEN SPACE, Chitila, judet ILFOV
  • Tara: ROMANIA
  • Telefon:  0751 976 174
  • E-mail: office@evamar.ro

 

Articolul 3 – Incheierea contractului si comenzile

3.1 Tarife

Pretul pentru vanzarea online a produselor de pe Site-ul EVAMAR.RO, exprimate in lei (RON), sunt cele in vigoare in momentul plasarii Comenzii de catre Cumparator. Pretul de vanzare al produselor poate fi modificat de EVAMAR.RO in orice moment, insa in niciun caz pretul nu poate fi modificat ulterior plasarii comenzii, in mod unilateral. Aceasta modificare va fi comunicata Cumparatorului inainte de orice Comanda. Preturile se aplica vanzarii la distanta.

Aceste preturi nu contin si cheltuielile de expediere, ce vor fi percepute separat, in plus fata de pretul produselor cumparate. Diferitele modalitati de expediere sunt prevazute in continuare in TCGV si sunt preluate si pe Site; acestea pot fi oricand modificate de catre EVAMAR.RO. De aceea, EVAMAR.RO ii sfatuieste pe Cumparatori sa consulte cu regularitate TCGV afisate pe Site.

Preturile includ taxa pe valoare adaugata (TVA) aplicabila in ziua inregistrarii Comenzii. Orice modificare a cotei de TVA aplicabile va fi in mod automat aplicata si pretului produselor vandute de EVAMAR.RO pe Site-ul sau.

3.2 Caracteristicile produselor

Cumparatorul poate selecta unul sau mai multe produse dintre diferitele categorii prezentate pe Site-ul EVAMAR.RO. EVAMAR.RO poate modifica in orice moment sortimentele produselor comercializate pe Site-ul sau, in special in functie de constrangerile legate de furnizorii sai, fara a aduce vreo atingere Comenzilor deja inregistrate de Cumparator. Cumparatorul poate, inainte de plasarea Comenzii, sa se informeze de pe site-ul EVAMAR.RO despre caracteristicile esentiale ale produsului (produselor) pe care doreste sa-l (sa le) comande.

Produsele respecta legislatia in vigoare in Romania.

Informatiile inscrise pe ambalajele produselor vor fi disponibile cel putin in limba romana.

Pentru orice intrebare referitoare la produse si utilizarea lor, orice intrebare suplimentara sau solicitare de consiliere, Cumparatorul poate contacta echipa EVAMAR.RO la nr. de telefon 0751 976 174.

3.3 Disponibilitate

Ofertele prezentate de EVAMAR.RO sunt valabile atat timp cat raman afisate pe Site, in limita stocurilor disponibile.

3.4 Comanda

Orice Comanda presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale de Vanzare, a Conditiilor Generale de Utilizare a Site-ului si a prevederilor documentelor „Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”   „Politica de Utilizare a Cookie-urilor”, fara a aduce atingere eventualelor conditii contractuale particulare convenite de Parti, daca exista.

Cumparatorul poate verifica detaliul proiectului sau de Comanda si poate corecta eventualele erori.

Din momentul in care Cumparatorul confirma comanda apasand pe butonul „Comanda”, se considera ca acesta a acceptat in cunostinta de cauza continutul si conditiile Comenzii respective si, in special, Termenii si Conditiile Generale de Vanzare, faptul ca respectiva Comanda implica o obligatie de plata din partea sa, preturile, volumele, caracteristicile, cantitatile si termenul de livrare a produselor comercializate si comandate de Cumparator.

Dupa validarea acestei etape, Cumparatorul nu va mai putea anula Comanda decat in temeiul dreptului de renuntare prevazute de art. 6 de mai jos. Vanzarea va fi definitiva (sub rezerva exercitarii de catre Cumparator a dreptului sau de retragere, in conditiile prevazute la articolul 6 din Termenii si Conditiile Generale de Vanzare).

Comanda va fi confirmata de EVAMAR.RO prin transmiterea unei informari electronice Cumparatorului („mesajul electronic pentru confirmarea Comenzii”). Răspunderea EVAMAR.RO nu va putea fi atrasă în cazul unei adrese de mesagerie electronică greșit completată în Formular sau dacă Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi recepționat de către Client. Mesajul electronic de confirmare conține informațiile completate în Formular și selectate de către Client, în special cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Prețul de achitat de către Client precum și modalitatea de plată a Prețului, modalitatea și Condițiile de Livrare și Datele de identificare.

Clientul se obligă să citească și să verifice corectitudinea informațiilor conținute în Mesajul electronic de confirmare. În cazul în care Mesajul electronic de confirmare conține informații eronate Clientul va putea solicita EVAMAR.RO corectarea acestora în termen de 2 (două) zile lucrătoare de la data recepției Mesajului electronic de confirmare. În acest sens, Clientul va putea contacta EVAMAR.RO prin E-Mail la adresa office@evamar.ro. EVAMAR.RO nu răspunde pentru eventuale informații eronate conținute în Mesajul electronic de confirmare.

EVAMAR.RO își desfășoară activitatea comercială respectând întru totul prevederile legale în vigoare. Astfel, EVAMAR.RO este îndreptățit să nu presteze vreo obligație contractuală cu privire la cererea/comanda de cumpărare, chiar și după acceptarea acesteia, dacă executarea acesteia implică încălcarea prevederilor legale (de ex.: dol, fraudă, etc.).

Un al doilea mesaj electronic va fi transmis Cumparatorului in momentul expedierii Comenzii. In acest moment, EVAMAR.RO va fi indreptatita sa incaseze pretul aferent Comenzii.

EVAMAR.RO recomanda Cumparatorului sa pastreze cele doua mesaje electronice pe suport de hartie sau informatic. Cumparatorul este informat despre faptul ca cele doua mesaje electronice vor fi transmise la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sau identificarii sale, anterior plasarii Comenzii.

EVAMAR.RO va fi indreptatita sa incaseze pretul total aferent Comenzii:

– pentru platile efectuate conform articolului 4.1 de mai jos: imediat dupa transmiterea mesajului electronic pentru informarea Cumparatorului despre expedierea Comenzii sale;

De aceea, in caz de eroare la mentionarea adresei de mesagerie electronica sau de nereceptionare a mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii, EVAMAR.RO nu va putea fi trasa la raspundere. In acest caz, vanzarea va fi considerata definitiva, cu exceptia cazurilor de anulare a Comenzii de catre EVAMAR.RO, in special pentru indisponibilitatea produselor in conditiile aratate mai sus. Cu toate acestea, Cumparatorul va putea sa-si exercite dreptul de retragere, in conditiile prevazute la articolul 6 din Termenii si Conditiile de Vanzare.

EVAMAR.RO este îndreptățita fie să accepte cererea/comanda de cumpărare transmisă de către Client, fie, după caz, să nu o accepte, încercând, dar fără a se obliga, să informeze Clientul cu privire la motivele neacceptării cererii/comenzii de cumpărare (de exemplu, dar fără a se limita la: datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitată în afara teritoriului României, EVAMAR.RO are îndoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, etc).”

EVAMAR.RO îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse şi Servicii care sunt afişate pe Pagina de internet EVAMAR.RO ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse (preţuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărator).

In fine, EVAMAR.RO isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula executarea oricarei Comenzi si/sau livrari, indiferent de natura sau etapa executarii sale, in caz de neplata sau plata partiala a oricaror sume datorate de Cumparator, in caz de incident de plata sau de frauda ori tentativa de frauda in legatura cu utilizarea Site-ului EVAMAR.RO, inclusiv cu ocazia unor Comenzi anterioare.

Articolul 4 – Pretul si plata produselor

EVAMAR.RO își rezervă dreptul de a modifica unilateral și necondiționat, precum și în funcție de propriile interese prețurile produselor prezentate pe pagina de internet EVAMAR.RO. EVAMAR.RO este îndreptățit, înaintea recepționării oricăror cereri/comenzi de cumpărare, să introducă prețuri noi, să corecteze/rectifice prețurile, să ofere ori să anuleze prețuri reduse, fără a informa în prealabil Clientul.

Prețurile sunt menționate în dreptul fiecărui produs și sunt exprimate in LEI (RON – unitatea monetară a României). Prețurile produselor includ Taxa pe Valoare Adăugată (TVA) valabilă la data acceptării cererii/comenzii de cumpărare.

4.1 Instrumente de plata

In momentul inregistrarii Comenzii, Cumparatorul garanteaza EVAMAR.RO ca dispune de autorizatiile necesare pentru utilizarea instrumentului de plata ales pentru Comanda sa.

4.1.1 Carduri bancare

Cardurile bancare acceptate pe Site-ul EVAMAR.RO si la Serviciul Clienti al EVAMAR.RO sunt urmatoarele: Visa si Master Card. Aceste carduri de debit sau credit trebuie sa fie emise de o institutie bancara sau financiara cu sediul in Romania. Plata cu cardul se realizeaza prin operatorul de plati online NETOPIA MOBILPAY(http://www.mobilpay.ro/public/)

4.1.2. Ordin de plata  Acest tip de plată se face doar în baza facturii proforme trimise de SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL pe adresa de e-mail asociată contului de pe care se plasează comanda.  Livrarea produselor se face după confirmarea plății proformei emise în contul specificat în document.

Plata trebuie efectuată în maxim 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii. În caz contrar, comanda va fi anulată.

4.2 Modalitatile de plata

In functie de modalitatea de plata aleasa, plata trebuie efectuata in momentul plasarii Comenzii online de catre Cumparator in cazul platilor prin card bancar, respectiv in termen de 3 zile in cazul ordinului de plata, sau cash la livrare pentru comenzile din Bucuresti, livrate de SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL. In caz de dificultate cu ocazia efectuarii platii, Cumparatorul va putea apela la institutia bancara emitenta a cardului bancar sau, in cazul in care acesta considera ca ar putea obtine o informatie de la EVAMAR.RO, la Serviciul Clienti al EVAMAR.RO la numarul de telefon  0751.976.174                               (tarif normal), in orele de program mentionate in sectiunea „Contact” de pe Site-ul EVAMAR.RO.

Toate Comenzile sunt platibile in lei (RON), cu toate taxele si contributiile obligatorii incluse.

In plus, EVAMAR.RO isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula executarea oricarei Comenzi si/sau livrari, indiferent de natura sau etapa executarii sale, in caz de neplata sau plata partiala a oricaror sume datorate de Cumparator, in caz de incident de plata sau de frauda ori tentativa de frauda in legatura cu utilizarea Site-ului EVAMAR.RO, inclusiv cu ocazia unor Comenzi anterioare.

4.3 Securitatea operatiunilor de plata

Pentru a asigura securitatea platilor cu cardul bancar, Cumparatorul va transmite EVAMAR.RO criptograma vizuala (codul CVV) de pe spatele cardului bancar utilizat de Cumparator.

In cadrul luptei impotriva infractiunilor savarsite pe Internet, informatiile referitoare la Comanda Cumparatorului vor putea fi transmise oricarui tert abilitat prin lege sau desemnat de EVAMAR.RO, numai in scopul verificarii identitatii Cumparatorului, a validitatii Comenzii, a modalitatii de plata utilizate si a livrarii avute in vedere.

Orice Cumparator are dreptul de acces, rectificare si stergere a datelor cu caracter personal care il privesc si care sunt prelucrate de EVAMAR.RO, in conditiile prevazute in documentele „Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”  si „Politica de Utilizare a Cookie-urilor”.

EVAMAR.RO utilizeaza un instrument de plata securizat, numit „NETOPIA MOBILPAY”. Securitatea platii se bazeaza pe autentificarea Cumparatorului si pe confidentialitatea tuturor datelor. Pentru a asigura securitatea, NETOPIA MOBILPAY utilizeaza tehnici dovedite de criptografie si respecta reglementarile bancare aplicabile in Romania.

Articolul 5 – Livrarea si receptionarea

5.1.CONDITII GENERALE

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

EVAMAR.RO livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

Magazinul online EVAMAR.RO ofera clientilor sai din Bucuresti transport gratuit la toate comenzile in valoare de cel putin 250 de lei.

Livram in tara  prin curier rapid, aplicandu-se tarifele standard ale companiilor de curierat. Coletele se livreaza la adresa de destinatie specificata in comanda. Veti fi contactat de curier pentru livrarea coletului.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe site-ul www.evamar.ro, sau in format hartie, impreuna cu Comanda.

5.2. MODALITATILE DE LIVRARE DE PE SITE-UL EVAMAR.RO

Livrarea prin FAN Courier Express S.R.L., in continuare « FAN COURIER »

In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul FAN COURIER Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre EVAMAR.RO si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.

Costul livrarii este tariful standard aplicabil al FAN COURIER.

In cazul livrarilor prin FAN COURIER, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, Cumparatorul suporta costul de returnare a produsului. Astfel, la momentul livrarii bunului, Cumparatorul primeste si formularul necesar returului, pe care Cumparatorul are obligatia de a-l folosi in scopul beneficierii de aceasta facilitate.

5.3.COLET DETERIORAT

5.3.1 DISPOZITII GENERALE

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 5.3.2 si 5.3.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a EVAMAR.RO. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda EVAMAR.RO sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al EVAMAR.RO pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al EVAMAR.RO va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

5.3.2 PROCEDURA OBLIGATORIU DE URMAT IN CAZUL COLETELOR DETERIORATE

Livrarea prin FAN COURIER

-In cazul constatarii anomaliei in prezenta reprezentantului FAN COURIER

Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN COURIER.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al EVAMAR.RO, la numarul de telefon 0751.976.174.

-In cazul constatarii anomaliei in absenta reprezentantului FAN COURIER

– Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al EVAMAR.RO, la numarul de telefon 0751.976.174 sau prin e-mail la adresa de e-mail:office@evamar.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 1 (o) zi lucratoare de la data livrarii. EVAMAR.RO va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

5.3.3 PROCEDURA OBLIGATORIE IN CAZUL PRODUSELOR LIPSA SAU DETERIORATE

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al EVAMAR.RO la numarul de telefon 0751.976.174 sau prin e-mail la adresa office@evamar.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 1 (o) zi lucratoare de la data livrarii. EVAMAR.RO va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort. Serviciul Clienti al EVAMAR.O va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

5.4. TERMENELE DE LIVRARE

In cazul livrarii in orasul Bucuresti, prin SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL, pentru comenzile mai mari de 250 de lei, termenul de livrare este 1-3 zile lucratoare de la la incheierea contractului de vanzare-cumparare.Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a  transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii.

In cazul livrarii prin FAN COURIER, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-3 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a  transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii.

In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al EVAMAR.RO si prin e-mail la adresa office@evamar.ro a exprimarii voite de anulare a comenzii

– daca respectivul Cumparator a comunicat catre EVAMAR.RO, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

Cererea de anulare a Comenzii va fi comunicata in scris prin e-mail, la adresa de e-mail : office@evamar.ro.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila EVAMAR.RO sau transportatorului, EVAMAR.RO va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de EVAMAR.RO in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre EVAMAR.RO. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 7 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila EVAMAR.RO sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

 

Articolul 6 – Drepturile si termenele de retragere

6.1. Dreptul si termenul legal de retragere

6.1.1. Termenul exercitarii dreptului legal de retragere

In conformitate cu articolul 9 (1) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.

6.1.2. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres EVAMAR.RO la urmatoarele date de contact: SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL,str.Cartierului,nr.12, biroul nr.2,open space,Chitila, judet Ilfov,  e-mail: office@evamar.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul www.EVAMAR.RO formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa Cumparatorul foloseste aceasta optiune, EVAMAR.RO ii va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

6.1.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:

– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;

– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre EVAMAR.RO ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori.

6.1.4 Consecintele exercitarii dreptului legal de retragere

In situatia in care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii. Cumparatorului sau destinatarului Comenzii care isi exercita dreptul legal de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate catre EVAMAR.RO cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, cu exceptia costurilor livrarii, fara intarzieri nejustificate, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care EVAMAR.RO este corespunzator notificata cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. In temeiul art. 13 (2) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze EVAMAR.RO datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. EVAMAR.RO are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate de Cumparator catre SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL, la adresa

6.1.5. Cheltuieli

In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de EVAMAR.RO.

6.2. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres EVAMAR.RO la urmatoarele date de contact:SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL., telefon: 0751.976.174, e-mail:  office@evamar.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail. Cumparatorul poate completa si transmite electronic de pe site-ul www.EVAMAR.RO  formularul standard de retragere pus la dispozitie sau orice alta declaratie neechivoca, folosirea formularului standard nefiind obligatorie. Daca insa Cumparatorul foloseste aceasta optiune, EVAMAR.RO ii va transmite fara intarziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

6.2.1. Dispozitii generale aplicabile returului produselor

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate catre EVAMAR.RO intr-o stare care sa permita repunerea lor la vanzare (produse in stare perfecta impreuna cu ambalajul original intact, accesoriile, prospectele, holograma, etc) cel mai tarziu, dupa caz, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor.

Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda, mentionat fie pe Formularul de Retur, transmis impreuna cu produsele livrate, semnat de Cumparator sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document. Cumparatorul si destinatarul Comenzii, daca acesta difera de Cumparator, sunt informati despre faptul ca utilizarea Formularului de Retur faciliteaza prelucrarea returului de catre EVAMAR.RO. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, daca acesta difera de Cumparator, este asadar rugat sa utilizeze Formularul de Retur.

6.2.2. Returnarea coletului  prin curier

In plus fata de conditiile prevazute la articolul 6.2.1 din Termenii si Conditiile Generale de Vanzare, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, care doreste sa-si exercite dreptul de retragere legal, returnand produsul prin curier/colet, trebuie sa urmeze instructiunile urmatoare:

– este obligatorie utilizarea ambalajului original pentru returnarea produsului (produselor) respectiv(e);

– trimiterea coletului cu confirmare de primire la urmatoarea adresa: splaiul Unirii, nr.9, bl.3, Popesti Leordeni , destinatar SC EVAMAR GOLD&TRADE COMPANY SRL.

EVAMAR.RO nu accepta coletele adresate necorespunzator, la oricare alt punct de lucru sau adresa, chiar daca apartine EVAMAR.RO.

Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii.

 

Articolul 7 – Garantia legala

În conformitate cu dispozițiile Legii Nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, EVAMAR.RO este răspunzător faţă de Client pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate Produsele. În cazul lipsei conformităţii, Clientul are dreptul de a solicita EVAMAR.RO înlocuirea Produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii contractului de vânzare-cumpărare Consumatorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate ori dacă lipsa de conformitate îşi are originea în materialele furnizate de Consumator.
Sunt exceptate de la garanție defecțiunile datorate utilizării incorecte, întreținerii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, nerespectării instrucțiunilor de utilizare, deteriorării în timpul transportului etc.

Cu privire la exercitarea dreptului la garanție Clientul va contacta EVAMAR.RO la adresa de postă electronic: office@evamar.ro.

 

Articolul 8 – Erori

Informaţiile despre Produsele şi serviciile prezentate în Pagina de Internet EVAMAR.RO sunt sub rezerva greşelilor de tipar. Preţurile, informațiile despre Produse precum şi imaginile pot să conţină erori sau neconcordanțe.

 

Articolul 9 – Litigii

Eventuale litigii dintre Client și EVAMAR.RO vor fi soluționate în prealabil pe cale amabilă. Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă între Părți, litigiul va fi soluționat de Instanța competentă.

În conformitate cu prevederile Ordonanței de Guvern nr. 38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor (denumită în continuare ”SAL”) dintre consumatori şi comercianţi, Clientul poate prezenta voluntar reclamaţiile împotriva EVAMAR.RO entităţilor care aplică proceduri de soluţionare alternativă a litigiilor într-un mod independent, imparţial, transparent, eficace, rapid şi echitabil, în scopul asigurării unui nivel înalt de protecţie a consumatorilor şi a bunei funcţionări a pieţei (denumită în continuare ”OG38/2015”). OG38/2015 se aplică procedurilor de soluţionare extrajudiciară a litigiilor naţionale şi transfrontaliere izvorâte din contractele de vânzări sau din contractele de prestări de servicii încheiate între un comerciant care desfăşoară activităţi în România şi un consumator rezident în Uniunea Europeană prin intervenţia unei entităţi de soluţionare alternativă a litigiilor, care propune sau impune o soluţie şi care acţionează în România. În cazul în care un litigiu între Client şi EVAMAR.RO nu a putut fi soluţionat în urma unei reclamaţii prezentate direct de Client către EVAMAR.RO, EVAMAR.RO informează Clientul despre posibilitatea de a se adresa entităţii SAL și platformei SOL (platforma europeană de soluţionare online a litigiilor, denumită în continuare platforma SOL – instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluţionarea independentă, imparţială, transparentă, eficace, rapidă şi echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligaţiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care îşi are reşedinţa în Uniune şi un comerciant stabilit în Uniune). Pentru a se adresa entităţii SAL și platformei SOL Clientul va putea accesa pagina de web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO.

 

Articolul 10 – Autoritati competente

Clientul poate sesiza Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor sau Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii în legătură cu încălcarea prevederilor OUG34/2014.